پارس جنوبی موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : ... با عنوان : تفاوت عمده حرف آخر با دیگر منابع کنکور بخوانید :

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند سالی است نام‌های مختلفی از مؤسسات کنکور به گوش می‌رسد که بزرگترین هدف آنها آمادگی و قبولی در کنکور است. حرف آخر یکی از این موسسه‌ها است که با یک دهه فعالیت شبانه روزی در راستای ارتقای علمی دانش آموزان و آمادگی برای کنکور فعالیت می‌کند. مؤسسه «حرف آخر» با برنامه ریزی منحصر به فرد برای مقاطع مختلف، آنها را برای کنکور آماده می‌کند و برنامه ریزی براساس شرایط دانش آموزان و در نظر گرفتن زمان و میزان آمادگی برای کنکور از اهداف این مؤسسه است. «حرف آخر» با کمک کتب کمک آموزشی خاص و معلمان کار آزموده کتاب‌های درسی را با استفاده از انیمیشن و یا روش‌های حل تمرین ساده به دانش آموزان ارائه می‌دهد. همچنین «حرف آخر» با نام مجموعه‌های آموزشی برای سال‌های مختلف آموزشی شناخته می‌شود. با این حال باید گفت انتخاب مؤسسه‌ای مناسب برای آمادگی کنکور بسیار مهم است، زیرا علاوه بر برآورده شدن هدف اصلی که قبولی در کنکور است هزینه‌های پرداخت شده نیز از اهمیت برخوردار است و فرد با انتخاب این مؤسسه و پرداخت هزینه مناسب می‌تواند بهترین پکیج‌های آموزشی را با روشی مدرن به دست بیاورد.

تفاوت عمده حرف آخر با دیگر منابع کنکور

نحوه آموزش کتاب‌های آموزشی در این مؤسسه کاملاً متفاوت است و وجه تمایز آن با سایر مؤسسات آموزشی است. به طور نمونه استفاده از تکنیک‌هایی که نیمکره راست را فعال می‌کند در این مجموعه رایج است و به دانش آموزان استفاده از نیمکره راست مغز نیز آموزش داده می‌شود. همچنین با کمک انیمیشن، مفاهیم سخت و پیچیده به داوطلبان کنکور آموزش داده می‌شود و با این روش مطلب فراموش نمی‌شود. در بسیاری از مؤسسات کنکور روش‌هایی مانند حفظ کردن دروس و فرمول‌ها وجود دارد که پس از مدت کوتاهی بخش مهمی از آنها به دلیل عدم تکرار از حافظه پاک خواهد شد اما در این مؤسسه این روش تغییر کرده و از نیمکره راست مغز برای محفوظ ماندن اطلاعات استفاده می‌شود. با کمک تصاویر و ثبت آنها در سمت راست مغز مطالب در مغز باقی خواهد ماند و به خاطرسپاری مطالب درسی و علمی ساده خواهد شد. این تصاویر شکل گرفته در نیمکره راست مغز مربوط به هر درس با کمک فصل بندی و الگویی که به صورت کلی برای همه دروس در نظر گرفته می‌شود به هم مربوط می‌گردد. از وجوه تمایز «حرف آخر» با دیگر مؤسسات کنکور آموزش روش‌های کلی حل مسئله است که برای حل بسیاری از مسائل قابل استفاده است و با آموزش آن روش‌های حل مسائل به حافظه بلند مدت می‌رود و دیگر نیازی به تکرار مجدد این روش‌ها در طول چندین سال نیست و مطالب آموزش داده شده برای استفاده از کنکور در حافظه بلند مدت قابل دسترسی است.

منبع : https://www.mehews.com/news/4939032/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 649 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:43

چکیده : ... با عنوان : مواد اولیه صابون گیاهی بخوانید :

مواد اولیه صابون گیاهی :

مواد اولیه صابون دست ساز گیاهی برخلاف مواد اولیه صابون های شیمیایی همه مواد طبیعی هستند که نمی توانند ضرری به پوست شما وارد کنند . البته مواد اولیه صابون گیاهی به صابونی دست ساز گیاهی بستگی دارد که شما می خواهید درست کنید . ممکن است شما بخواهید صابون گیاهی رزماری ، بابونه ، ان جی ، گل ختمی و... درست کنید . و باید برای هر کدام از این صابون ها از مواد اولیه خاص خود استفاده کنید . صابون های گیاهی می توانند با طیف های گسترده ای از چربی ها و رایحه ها ساخته شوند . برای مثال شما ممکن است برای درست کردن صابون گیاهی از روغن نارگیل ، روغن کرچک ، روغن زیتون ، کره انبه ، روغن آووکادو ، کره کاکائو و... استفاده کنید . اما باید توجه داشته باشید بیشتر از نوع مواد اولیه صابون کیفیت مواد اولیه صابون مهم است . بهترین راه حل برای استفاده از مواد اولیه  با کیفیت برای درست کردن صابون گیاهی استفاده از مواد ارگانیک است . مواد اولیه صابون را به صورت کلی می توان به صورت زیر معرفی کرد :

وسایل مورد نیاز برای درست کردن صابون دست ساز گیاهی چیست ؟

برای درست کردن صابون گیاهی وسایل مورد نیاز  و همیشگی را می توان لیوان ، مخلوط کن ، ترازوی اندازه گیری دیجیتال ، قاب های صابونی ، یک بطری بزرگ ، قابلمه ، سرکه سفید و یک کاسه  و کاغذ پوستی معرفی کرد . درست است که بیشتر افرادی که این متن را میخوانند این وسیله ها را در خانه دارند . اما باید توجه داشته باشید برای درست کردن صابون گیاهی باید این وسیله جدا از وسیله های آشپزی شما باشند . تا موادی از صابون دست ساز گیاهی در غذاهای شما وجود نداشته باشد .

مواد اولیه مورد نیاز برای درست کردن صابون گیاهی چیست ؟

  • مخلوط قلیاب صابون پزی
  • روغن زیتون برای هر صابون حدود 455 گرم
  • روغن نارگیل برای هر صابون حدود 455 گرم
  • روغن های متفاوت و مورد علاقه شما قبیل روغن کرچک ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و...
  • گیاهان خشک شده طبق سلیقه خودتان قبیل گیاه بابونه ، گل ختمی و...
  • آب حدود 345 گرم برای هر صابون
  • سرکه
پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 482 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 5:27

چکیده : ... با عنوان : دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ بخوانید :

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ در واقع به هر نوع بازاریابی خدمات و محصولات که توسط دستگاه های الکترونیکی انجام شود  گفته می شود . در واقع در تعریفی دیگر می توان گفت دیجیتال مارکتینگ به وسیله ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به دو روش آفلاین و آنلاین انجام می شود .

 

دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال ):

دیجیتال مارکتینگ که بازاریابی دیجیتال نیز به آن گفته می شود می تواند در دو نوع آنلاین و آفلاین صورت بگیرد . هنگامی که شما برای دیجیتال مارکتینگ از اینترنت استفاده کنید به بازاریابی دیجیتال از نوع انلاین رو آورده اید . اما هنگامی که شما برای دیجیتال مارکتینگ از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید شما می توانید هم به بازاریابی دیجیتال آفلاین رو آورده باشید هم آنلاین . برای اطلاعات بیشتر از سایت دیجیتال مارکتینگ سپنته دیدن کنید.

در دیجیتال مارکتینگ شما می توانید با استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ با سرعت بسیار بالا و دقیق با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به بازاریابی دیجیتال بپردازید .

شما می توانید با استفاده از دیجیتال مارکتینگ کمپین های مخصوص بازاریابی دیجیتال خود را ایجاد کنید . در صورتی که این کمپین نتواند بازدهی خوبی برای بازاریابی دیجیتال شما نسبت به هزینه ای که برای اینترنت یا ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کردید نکرد ، آن را از برنامه بازاریابی دیجیتال خود حذف می کنید . و دیگر تکرار نخواهد کرد .

در بازاریابی دیجیتال خدماتی مختلفی وجود دارد . از خدمات دیجیتال مارکتینگ می توان به ایجاد کمپین های متفاوت و دلخواه شما اشاره کرد . شما حتی می توانید با توجه به مشتریان مورد علاقه خود، یک کمپین جدا برای آنها طراحی کرده و به صورت جدا به بازاریابی دیجیتال برای این افراد بپردازید .

از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توان به آزمون a/b اشاره کرد این آزمون توانایی بررسی کارکرد شما را در هر کمپین دارد . برای مثال می تواند تشخیص دهد آیا کمپینی که شما برای بازاریابی دیجیتال برای مشتریان خاص خود برگزار کردید نسبت به هزینه انجام شد در دیجیتال مارکتینگ و بازدهی موجود موفق عمل کرده یا خیر ؟

https://www.ghatreh.com/image/larg/digimaketing02.jpg

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 487 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:53

چکیده : ... با عنوان : انواع مختلف تلویزیون سامسونگ در بازار بخوانید :

تلویزیون‌‌های سامسونگ از پرطرفدارترین محصولات این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند و تعداد زیادی به دنبال قیمت تلویزیون‌ سامسونگ مورد نظر خود هستند. به همین جهت در این مطلب لیست قیمت تلویزیون‌های سامسونگ و مدل‌های محبوب این شرکت را گردآوری کرده‌ایم.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در مدل‌های تخت LED با قیمت اقتصادی و به صرفه و همچنین LED هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت و نصب اپ‌های مختلف عرضه شده‌اند.

مدل‌های گران قیمت‌ تلویزیون سامسونگ شامل محصولاتی با صفحه‌ منحنی و قابلیت پخش فیلم‌‌های سه بعدی 3D هستند که با توجه به قیمت فعلی ارز، قیمتی بیش از 15 میلیون تومان دارند.

بازار لوازم خانگی ایران طی سال‌های اخیر با نواسانات قیمتی گسترده‌ای مواجه شده و شاهد افزایش نجومی قیمت‌ محصولات، به ویژه محصولات صوتی و تصویری بودیم. تلویزیون‌های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدل‌های مختلف آن با رشد قیمت زیادی همراه شدند.

انواع مختلف تلویزیون سامسونگ در بازار

در حال حاضر مدل‌های 40 تا 55 اینچی سامسونگ جزو محبوب‌ترین تلویزیون‌های این شرکت هستند. در مدل‌های به صرفه و اقتصادی، تلویزیون 32 اینچی مدل M5000 سامسونگ جزو ارزان‌ترین مدل‌های بازار محسوب می‌شود.

از تلویزیون‌های 43 اینچی محبوب سامسونگ می‌توان به مدل‌های J5202 ،N5880 ،NU7200 و N5980 اشاره کرد. همچنین در اندازه تلویزیون 49 اینچ مدل‌های RU7300 ،N5980 و M5950 سامسونگ قیمت مناسبی دارند.

در بازار جهانی تلویزیون‌های 50 و 55 اینچی طرفداران زیادی دارند، از این رو سامسونگ در اندازه 50 اینچ تلویزیون KU7000 و NU7900 را عرضه کرده و همچنین در اندازه 55 اینچ مدل‌های RU7300، NU7900، N6900 و N6950 از تلویزیون‌های محبوب هستند.

اما بخشی از تولید تلویزیون‌های سامسونگ به مدل‌های بزرگ و گران قیمت اختصاص داده شده که در حال حاضر تلویزیون NU8900 در اندازه 75 و 82 اینچ و تلویزیون MU8990 سامسونگ جزو این مدل‌ها هستند.

در ادامه لیست قیمت تلویزیون‌های سامسونگ قابل مشاهده است. این لیست به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود و محصولات جدید در کنار قیمت‌های بروزرسانی شده به لیست اضافه خواهند شد.

برای مشاهده لیست قیمت تلویزیون سامسونگ به سایت دبی کوچولو مراجعه کنید.

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 573 تاريخ : سه شنبه 9 دی 1399 ساعت: 22:43

چکیده : ... با عنوان : علت محبوبیت فرش 1000 شانه چیست ؟ بخوانید :

فرش‌ها وسایلی هستند که علاوه بر کاربردشان به عنوان کفپوش، نقش زینتی نیز داشته و می‌توانند بار زیبایی دکوراسیون را به عنوان یک عنصر مستقل به دوش بکشند پس قاعدتا برای انتخاب آن‌ها باید دقیق‌تر بوده و زمان بیشتری صرف کرد. خریداران فرش در تمام دنیا به دنبال فرش‌ های دستباف ایرانی هستند چرا که این فرش‌ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت درجه یک بوده و قدرتمند عمل کردند که این ویژگی، فرش دستباف را به کالایی لوکس و گران بها تبدیل کرده که شاید خرید آن برای افراد زیادی میسر نباشد.

با ورود فرش ماشینی این مشکل تا حد زیادی حل شد و نسل جدیدی از فرش‌ها وارد بازار شدند که با شباهت به فرش دستباف تا حدودی جای خالی آن‌ها را در خانه پر کردند و امکان خرید آن با توجه به تنوع قیمتی برا همه فراهم شد. هرچند که فرش‌های ماشینی از نظر هنری با فرش‌های دستباف قابل قیاس نیستند اما همچنان از نظر زیبایی و کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارند.

دکوراسیونی متفاوت با فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی

فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی یکی از انواع پر طرفدار و پرفروش کفپوش‌های ماشینی می‌باشد که با ظرافت زیاد، ظاهری دستباف‌گونه پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی از نظر ویژگی بافت در تعداد شانه و ‌تراکم متفاوت هستند، هرچقدر این تعداد افزایش یابد فرش بافتی منسجم، فشرده و ظریف‌تر پیدا می‌کند.

ریز بافت بودن فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی وضوح نقشه آن را بیشتر می‌کند و به همین دلیل به فرش دستباف شباهت پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند چون طرح‌های آن هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

در این میان فرش ۱۰۰۰ شانه در دو طیف رنگی ۸ و ۱۰ رنگ با تنوع زیادی از طرح و نقش می‌تواند در انواع دکوراسیون استفاده شود و زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشد. تنها باید برای انتخاب مناسب فرش، نکاتی مانند ابعاد فضا، کاربرد فرش، رنگ غالب دکوراسیون و … را در نظر بگیرید تا فرشی جذاب در دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

چرا زیبایی فرش ۱۰۰۰ شانه منحصر به فرد است؟

فرش 1000 شانه ماشینی

 

موضوع انتخاب فرش تنها در زیبایی آن خلاصه نمی‌شود و از آنجایی که فرش‌ها کالایی اساسی محسوب می‌شوند هزینه خرید دوباره آن زیاد است پس بهتر است فرشی انتخاب کنیم که دست کم چند سالی مهمان خانه ما باشد. یکی از دلایل محبوبیت فرش ۱۰۰۰ شانه همین جنس و کیفیت عالی آن است چرا که در بافت این فرش از نخ اکرولیک هیت ست شده استفاده می‌شود که فاقد پرزدهی بوده و در برابر مشکلاتی مانند حرارت، رطوبت،‌ سایش و … مقاوم شده است.

فرش ۱۰۰۰ شانه در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه ضخامت کمتری دارد اما همچنان ظرافت آن به پای فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه نمی‌رسد. همچنین این فرش از نظر قیمت در رنج متوسط به بالا قرار می‌گیرد ولی از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ارزان‌تر است. همه این دلایل در کنار هم فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی را به فرشی محبوب در میان مشتریان تبدیل کرده است.

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 403 تاريخ : 10 فروردين 1399 ساعت: 14:42